Sensibilització

Barris on es desenvolupa el projecte

• Bon Pastor
  • Sagrera
  • Sant Andreu
  • Altres barris i poblacions

La Missió de la Fundació CEL és:
Acompanyar als infants i joves, amb llurs famílies, en situació de vulnerabilitat social, per a
contribuir al seu creixement com a persones felices i plenament participatives en la societat.
Duem a terme aquest missió a través de l’acció social i la sensibilització de la societat, amb
un equip de professionals i voluntariat, amb les mateixes famílies, treballant amb diferents
xarxes d’atenció a les persones i recolzant-nos en la base social”.

Per donar resposta a aquesta missió, es porta endavant aquest programa de sensibilitació.

Objectius del projecte

• Contribuïr a la transformació social per un món més just mitjançant el voluntariat i la sensibilització.
  • Acompanyar els participants de les activitats de sensibilització per a que s’iniciïn o
    continuïn activitats de voluntariat per tal de contribuïr al seu creixement com a persones felices i plenament participatives de la societat.
  •  Conèixer la realitat de la infància i adolescència vulnerable dels nostres barris, i les
    respostes que s’estan donant des de la Fundació CEL.

Activitats

• Activitats de promoció del voluntariat i del programa d’Aprenentatge Servei (APS).
    • Sessions informatives generals i entrevistes individuals.
    • Xerrades a centres educatius als locals del CEL, amb visita dels mateixos.
    • Xerrades a centres educatius als locals dels mateixos centres educatius.
  • Jornades de la Fundació.
  • Dia del CEL: campanya anual focalitzada a les sis parròquies de l’arxiprestat de Sant Andreu.
  • Festa del CEL: jornada anual de sensibilització, oberta a tota la comunitat eudcativa, parroquial i a la societat en general.
  • Concerts Solidaris.
  • Formació de monitors i monitores de lleure.
    Pots trobar més informació sobre les xerrades especifiques a escoles a la secció “Implica la
    teva escola!
    ”