Qui som

Qui som?

Fundació que actua des del compromís de les comunitats de l’arxiprestat de Sant Andreu.

Visió

Una societat on tots els infants i famílies gaudeixin de les màximes condicions de benestar i integració.

Missió

Acompanyar als infants i joves, amb llurs famílies, en situació de vulnerabilitat social, per a contribuir al seu creixement com a persones felices i plenament participatives en la societat.

Duem a terme aquest missió a través de l’acció social i la sensibilització de la societat, amb un equip de professionals i voluntariat, amb les mateixes famílies, treballant amb diferents xarxes d’atenció a les persones i recolzant-nos en la base social.

COL·LABORA!

Valors

Dignitat

Que cadascú tingui accés al que li correspon per la seva dignitat humana i per justícia social.

Respecte

Actitud oberta -d’ acolliment de la diversitat- i activa- d’acompanyament en la llibertat de cada individu per a ajudar-lo a créixer i ser feliç-.

Esperança

D’un món més just, amb confiançacompromísresponsabilitat i amb actitud agraïda.

Millora continua

Des del rigor i l’esforç per adaptar-nos als reptes i les responsabilitats amb entusiasme; fomentant la participació a tots els nivells: infants, famílies, voluntaris, professionals, patronat, etc.

Proximitat

Pel que fa a la senzillesa i empatia en les relacions humanes, i mitjançant l’arrelament als barris i les comunitats a les que servim.

Infants i adolescents atesos a l’any
Hores de reforç educatiu a l’any
Hores de lleure a l’any
Centres i espais Cel