Dic 21

Accès a les noves tecnologies

Un dels problemes més destacats de la pandèmia de la COVID-19 en relació als infants ha estat la dificultat de poder accedir amb igualtat de condicions al Dret a l’Educació que, durant més de tres mesos (abans de ‘estiu) ha estat exclusivament telemàtica. Però no tot els infants i adolescents dels nostres barris i ciutats han pogut accedir en igualtat de condicions per no disposar d’una connexió a internet a casa o, fins i tot, d’un aparell informàtic adient més enllà del telèfon mòbil.

És per això que la Fundació CEL ha estat gestionant diverses donacions d’equipament informàtic per a ús dels infants i adolescents atesos pels projectes del CEL. Abans de l’estiu ja vam rebre una donació d’equip de l’empresa Quadis i aquest mes hem rebut ordinadors portàtils donats per de Fundació Damm.

Des d’aquí volem agrair a les dues organitzacions aquestes donacions que ben segur milloraran l’accés a l’educació de qualitat en igualtat de condicions per als infants i joves de La Sagrera, Sant Andreu i El Bon Pastor!