Fes-te voluntari/a

La Fundació CEL treballa no només per atendre els infants, adolescents i les famílies dels barris on tenim projectes, sinó que també ho fa per a la sensibilització de la societat. Una manera de fer-ho és oferint experiències de voluntariat al llarg de l’any. És gràcies a les persones voluntàries, a la seva dedicació, entusiasme i compromís, que podem donar una atenció més personalitzada als infants i adolescents; així com, amb el seu testimoni, sensibilitzar la societat en la que vivim.

Escriu-nos un correu a voluntariat@fundaciocel.org, explicant-nos la teva motivació, edat, formació/professió i, sobretot, dades de contacte, o bé omple el formulari de contacte i ens posarem en contacte amb tu.

Aquests són els projectes en què pots col·laborar com a voluntari:

• Centres Oberts al Bon Pastor – De dilluns a divendres de 16:00 a 20:00 h*.

• Centre Socioeducatiu a La Sagrera– De dilluns a dijous de 16:30 a 20:00 h*.

• Espai de Reforç Educatiu als barris de Sant Andreu i del Bon Pastor – De dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 h*.

• Serveis transversals: gestió econòmica i de subvencions, comunicació, manteniment dels locals… – Horaris a concretar.
  • Altres capacitats i qualitats personals que cada persona té i vol compartir-les: tallers continuats o puntuals, supervisions, acompanyaments… – Horaris a concretar.

(*) No cal disposar de totes aquestes hores, tot i que és recomanable participar aquestes hores si es disposa de les mateixes. Si no es disposa d’elles, es pot concretar un horari més reduït. I no cal venir tots aquests dies! Normalment concretem un dia a la setmana, en aquest horari.