Col·labora

TU POTS FER EL CEL MÉS GRAN!

Gràcies a tu podem fer possible tot això i molt més

Amb una petita implicació, pots ajudar els infants i adolescents que participen del CEL a millorar la seva qualitat de vida o d’accés a l’educació amb igualtat d’oportunitats. Com? Molt fàcil, només has d’escollir una o vàries de les opcions següents:

• Pots oferir el teu temps fent VOLUNTARIAT al reforç̧ escolar, fent un taller… comprometent-te a venir una tarda a la setmana, o en el període de casals (estiu, Nadal)…

• També pots col·laborar realitzant en la Fundació CEL les PRÀCTIQUES del teus estudis (monitor/a de lleure, integració social, educació social…). Per fer-ho, posa’t en contacte amb nosaltres aquí.

• Una altra manera de col·laborar és fent un DONATIU puntual directament al compte bancari de la Fundació CEL. No oblidis enviar-nos les teves dades per a la desgravació fiscal. A més, cap donatiu pot ser anònim (Llei 10/2010, de 28 d’abril, de prevenció del blanqueig de capitals). El número de compte on fer les aportacions és ES11 2100 0617 7802 0010 4061.

• De la mateixa manera, pots oferir una aportació econòmica periòdica, fent-te SOCI/A. Aleshores has d’omplir la butlleta de domiciliació tot just clickant aquí.